Geef websitebezoekers een tweede kans en scoor online!

Geplaatst op 12-06-2016

Iedereen verdient toch een tweede kans? Haal daarom bezoekers terug via Facebook remarketing. Remarketing is een methode om bezoekers van jouw website een specifieke advertentie te laten zien. Deze advertentie wordt dus alleen getoond aan de mensen die op je website zijn geweest. Zo krijg je een tweede kans om deze bezoekers te inspireren om kennis te maken. Een zeer krachtige methode van adverteren dus!

Wat wil je met Facebook remarketing bereiken?

Bepaal je remarketing strategie aan de hand van je doelgroep en doel. Als je meer leads wilt genereren, dan probeer je de afhakers en twijfelaars opnieuw te inspireren om kennis te maken. Je kunt er ook voor kiezen om bezoekers juist een speicale aanbieding te doen. Of er voor kiezen om de mensen die al kennis hebben gemaakt een speciale aanbieding te communiceren. Kortom, de strategie en je doel is de basis.

Hoe maak je een remarketing campagne?

Dat is veel simpeler dan je denkt! Het enige wat je hoeft te doen is het plaatsen van een code op jouw website en/of landingspagina (afhankelijk van je doel). Zo zal jouw remarketinglijst worden gevuld met websitebezoekers die actief op jouw website en/of landingspagina zijn geweest. Zo heb je een aparte doelgroep van websitebezoekers waarvoor je een aparte campagne kan maken, jouw Facebook remarketing campagne! 

Wie geef jij een tweede kans via Facebook remarketing? Laat het weten!

 

 

De allerbeste manier om doorlopend online te scoren

Hoe kun je online scoren in Sport, Health en Wellness? Je leest het hier!

Lees meer

Geef websitebezoekers een tweede kans en scoor online!

Iedereen verdient toch een tweede kans? Haal daarom bezoekers terug via Facebook

Lees meer
Archief